エンダルジ, チョコレート・カバー・アーモンド

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商品詳細

Treat  2 g Net Carbs* | 1 g Sugar | 140 Calories Naturally & Artificially Flavored What is the "Hidden Sugar Effect?" It's common knowledge that consuming foods that contain large amounts of sugar may cause your blood sugar to spike. But did you know other types of carbohydrates may have the same effect on blood sugar? At Atkins, we call this the "Hidden Sugar Effect". For example - vanilla cake with frosting has the same impact on blood sugar as 8 teaspoons of sugar. An Atkins Endulge Caramel Nut Chew Bar has the same impact as 1.5 teaspoons of sugar.* *Counting Net Carbs? Fiber and sugar alcohols should be subtracted from the total carbs since they minimally impact blood sugar. Total Carbs (12 g) - Fiber (1 g) - Sugar Alcohols (9 g) = 2 g Atkins Net Carbs

成分・原材料

補足の事実 サービングのサイズ: 1パック(28g) 容器ごとのサービング: 5 1回あたりの量 デイリーバリュー% カロリー 140年 脂肪カロリー 100 総脂質 12 g 18% 飽和脂肪 4 g 20% トランス脂肪 0 g コレステロール 0 mg 0% ナトリウム 25 mg 1% カリウム 115 mg 3% 総炭水化物 12 g 4% 食物繊維 1g 4% 砂糖 1g 糖アルコール 9 g タンパク質 3 g 3% ビタミンA 0% ビタミンC 0% カルシウム 4% 鉄 4% パーセントデイリーバリューは2,000カロリーの食事療法に基づいています。あなたの毎日の値はあなたのカロリーニーズに応じてより高いかより低いかもしれません。 カロリー: 2,000 2,500 総脂質 未満 65 g 80g 飽和脂肪 未満 20 g 25 g コレステロール 未満 300 mg 300 mg ナトリウム 未満 2,400 mg 2,400 mg カリウム 3,500 mg 3,500 mg 総炭水化物 300グラム 375 g 食物繊維 25 g 30 g タンパク質 50グラム 65 gローストアーモンド(アーモンド、コーン油)、マルチトール、無糖チョコレート、カカオバター、乳脂肪、カゼインナトリウム、1%未満のバニラ、天然および人工香料、菓子類、菓子、ココナッツオイル、塩、大豆レシチン、スクラロース、ガムアラビア語。 アーモンド、牛乳、大豆が含まれています。 ピーナッツ、小麦、その他の木の実も使用している施設で作られています。

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